Sunday, September 21, 2008

maaf...

seingat ana dan sepanjang pemerhatian anda semua wahai si penyong2 blog ini..terlalu banyak kesalahan ejaan dan kesilapan dalam menaip sepanjang ana menulis...ana mintak maaf.selalunya ana tergesa-gesa.kat sekolah dan kat suaru presint 11 ja ana boleh post blog ni..kat bilik tak dapat internet.kalau kat sekolah,dalam bilik guru tu...kalau cikgu praktikum duk dpn komputer lama2 akan dikatak tidak ada kerja.sedangkann pada masa tu lah kita nak buat asigment..biasalah..sabar je lah...
apa pun..ana mintak maaf..nak tidor ni..ana susah bangun..kena tidur awal..esok pagi nak qiam dengan penduduk presint 11...
assalamualaikum..jom tidor..esok kita qiam ramai2..semarakkanlah malam 10 terakhir ramadhan anda semua...YDP..

4 comments:

dark_eky said...

si penyong2??
ape tue??

Geekspro said...

Si pengunjung2 edisi bahasa siam kot..hu..hu

dark_eky said...

hahaha..=P
rs2nyer penyokong kot..
huhuhu
^_^

MOHD AFIQ said...

terlajak motor boleh diundur
terlajak perkataan boleh didelete,
kalu terlajak anto post camne lak?